Na co se těšit a co nedovolit v nehtovém studiu
Na co se těšit
- očekávejte skvělou službu. Je tolik nehtových studiíí, že by vaše pedikérka měla bojovat o svého zákazníka
- vaše pedikúra by měla obsahovat alespoň tolik fází, kolik byste zvládli při domácí péči: lázeň nohou, ošetření kůžičky, peeling, masáž, zabroušení nehtů a nalakování
- neostýchejte se hovořit s pedikérkou, zeptejte se jí, které přípravky na vaše nohy používá a které jsou nejlepší pro vaši domácí péči
- všimněte si osvědčení o absolvování kurzu, které by mělo viset na viditelném místě v salonu
- chtějte se po pedikúře citít odpočatě. Neměli byste odcházet z ošetření nohou vystresovaní!
- vyžadujte po své pedikérce, aby byla skutečnou odbornicí a hodně o své práci věděla. Měla by být patřičně vzdělaná a vyučená.
Co nedovolit
- neodcházejte nespokojeni. Snažte se vždycky zaujímat konstruktivní stanovisko, neboť jen takový přístup může zkvalitnit poskytovanou službu. I sebemenší nejapná poznámka může velmi ublížit, proto chcete-li podotknout, že se vám něco nelíbí, učiňte to zdvořile
- netrpte bolestí, pokud vaše pedikérka není příliš ohleduplná. Požádejte ji, aby pracovala jemněji a zajistěte si tak příjemnější péči
- nenechte si ošetřit nohy, pokud vám nevyčistila vaničku nebo nevyměnila vodu v lázni. Špinavé nástroje a vybavení v´by vám mohly přivodit infekční i kožní onemocnění, proto trvejte na patřičné hygieně, nebo se obraťte jinam
- nečekejte, že s vámi bude pedikérka sedět celou dobu a čekat třeba na zaschnutí nehtů Noste si s sebou žabky. Pedikérka se musí starat i o další zákazníky, proto počkejte v čekárně nebo v žabkách poodejděte